.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری در اولین تمرین پرسپولیس با دنیزلی

تمرین امروز قرمزها زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار شد. او و دو مترجمش لبه زمین چمن نشستند وعاشوری تیم را تمرین داد.
سایت گل نوشت:زمانی که محمد رویانیان قصد ترک تمرین پرسپولیس و حضور در مجمع فدراسیون را داشت ، ممانعت معاون اجرایی باشگاه از مصاحبت لیدرها با مدیرعامل باعث ایجاد درگیری لفظی شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که هر دو طرف در انجام کاری که قصد انجامش را داشتند تمام تلاش خود را کردند که البته نهایتا تلاش لیدرها برای گفت و گو با رویانیان به جایی نرسید و او تمرین را ترک کرد. سعید شیرینی سرپرست معاونت اجرایی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص بیرون کردن لیدرهای پرسپولیس در تمرین امروز سرخ‌پوشان عنوان کرد: خون هیچ لیدری از هواداران رنگی‌تر نیست. طبق دستور رویانیان، مدیرعامل باشگاه دیگر چیزی به نام لیدر در پرسپولیس وجود ندارد. لیدرها هر روز می‌گویند ما این طور هستیم و آن طور هستیم،

تمرین امروز قرمزها زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار شد. او و دو مترجمش لبه زمین چمن نشستند وعاشوری تیم را تمرین داد. محمود خوردبین هم که شایعه برکناریش شنیده می شود کنار پروین تمرین را تماشا کرد.او امروز به شدت از طرف هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

در حاشیه این تمرین هادی نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس ، در خصوص اینکه عابدینی گفته مهدوی کیا را به شرطی به پرسپولیس می‌دهد که نوروزی را بگیرد گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و به داماش نمی‌روم. از نیم فصل دوم تمرینات خود را با سرخپوشان آغاز خواهم کرد و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.